قیمت تابلو برق دیزل ژنراتور​

تابلو برق امرجنسی یا همان اضطراری، تابلویی است که دارای اجزای فرمان همراه قدرت است، که از طریق آن شما می توانید تمام اجزای موتور برق و دیزل ژنراتور را چک کنید و از سلامت و درستی کار کردن ژنراتور آگاه باشید.

ساخت تابلو برق دیزل ژنراتور در تابلو برق سازی ایران پارس الکتریک
تولید و پخش تابلو امرجنسی ژنراتور ATS

تابلو برق ژنراتور دیزل

 

ساخت تابلو برق دیزل ژنراتور (Diesel generator electrical panel هم یکی از اصلی ترین تخصص های ماست ، ایران پارس الکتریک با بیش از 10 سال سابقه در تامین و تولید انواع تجهیزات باکیفیت و اصلی تابلو برق نظیر تابلو کنتوری برق انواع بردهای الکترونیکی و اسکلت تابلو برق و دیگر محصولات تلاش دارد تا رضایت شما مشتریان گرامی را به دست‌آورد.

تابلو برق اضطراری

تابلو برق اضطراری برای مواقع اظطراری قطع برق ساخته شده است و در مدت زمان کوتاه حدود 8 ثانيه پس از قطع برق دستگاه را مجدد راه‌اندازی کرده و در مدار قرار می دهد.این نوع تابلو ها پس از قطع برق بلافاصله و بدونه وقفه عمل کرده و شروع به کار میکنند. 

تولید تابلو برق اضطراری یا امرجنسی در تابلو برق سازی

خرید تابلو امرجنسی

 

ساخت و پخش انواع تابلو امرجنسی (Emergency electrical panel) در خیابان لاله زار تهران در کارگاه ایران پارس الکتریک با مناسبترین قیمت و کیفیت بازار.

ساخت تابلو برق ژنراتور ATS

 

ساخت انواع تابلو برق ژنراتور ATS تابلوهای سفارشی و خاص مورد نیاز شما در گارگاه ما با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تضمین شده بازار،تامین درجه حفاظت تابلو (IP) بر اساس نیاز شما از 23 IP تا 54 IP، رنگ الکترواستاتیک پودری کوره ای و دیگر کارهایی که برای بالا رفتم کیفیت کار انجام می شود .

تابلو اتوماتیک ژنراتور (change over)

ایران پارس الکتریک تولید و عرضه کننده انواع تابلو برق های چنج اور change over و تابلو برق ریتال در خیابان لاله زار تهران می باشد ،برای خرید ویا اطلاع از لیست قیمت محصولات با ما تماس بگیرید، تابلو کنترل دیزل ژنراتور وظیفه مدیریت و کنترل کارکرد دیزل ژنراتور را به عهده دارد ،تابلو اتوماتیک روی ژنراتور هایی که به صورت اضطراری استفاده می گردد نصب میگردد.

قیمت تولید تابلو برق ژنراتور دیزل در تهران

قیمت تابلو امرجنسی موتور برق

 

تولید تابلو برق امرجنسی و فروش آن با قیمت مناسب برای اطلاع از قیمت انواع تابلو امرجنسی موتور برق با ما تماس بگیرید.

تابلو برق اضطراری دیزل ژنراتور

 

تابلو برق اضطراری دیزل ژنراتور که با نام های تابلو چنج آور (Cange Over Panel)، تابلو برق AMF و تابلو برق ATS نیز شناخته میشود.همانطور که از نامش مشخص است، کاربرد آن در حالت درماندگی و احتیاج به کمک فوری است. همه دیزل ژنراتورها برای اینکه به‌صورت کامل حفاظت شوند، به تابلو برق نیاز دارند. حال وظیفه تابلو برق در دیزل ژنراتور چیست؟

این است که دیزل ژنراتور را کنترل کرده و در صورت بروز مشکل و نقص فنی، به وسیله برد کنترلی آن را به مصرف کننده اطلاع دهد. وظیفه دیگر تابلو برق این است که به صورت اتوماتیک مصرف کننده را به برق شهر و یا دیزل ژنراتور وصل کند که این وظیفه تابلو برق اضطراری (چنج آور) یا همان تابلو ATS  است.

قیمت تابلو کنترل اتوماتیک دیزل ژنراتور

 

به طور کلی تابلو کنترل یکی از بخش های مهم دیزل ژنراتور است و در واقع یک محفظه بوده که تجهیزات الکتریکی درون آن تعبیه شده است و وظیفه آن کنترل کارکرد دیزل ژنراتور و روشن و خاموش کردن آن است. این روزها قیمت هر نوع کالا و محصولی با توجه به نوسانات در بازار ارز، هر ساعت در  حال بالا و پایین شدن است. لذا برای خرید تابلو اتوماتیک دیزل ژنراتور باید با ایران پارس الکتریک که تولید و عرضه کننده انواع تابلو برق در خیابان لاله زار تهران است، تماس حاصل نمایید تا از لیست قیمت محصولات اطلاع یابید.

انواع تابلو دیزل ژنراتور

 

  • تابلو کنترل دستی دیزل ژنراتور

تابلو دستی، ساده‌ترین نوع تابلو برق است. دارای پنج عقربه چهارگوش آنالوگ نشانگر آمپر جریان خروجی سه فاز، ولتاژ و فرکانس خروجی موتوربرق یا دیزل ژنراتور و دو نشانگر گردکوچک، میزان فشار روغن دیزل و درجه حرارت آب دیزل، نشانگر آنالوگ ساعت کارکرد، سوئیچ و دکمه روشن و خاموش است.

  • تابلو برق اتوماتیک یا Change Over

این نوع تابلو، از پرکاربردترین نوع است. معمولا برای دیزل ژنراتورهای استندبای یا استفاده اضطراری به کار می روند. زمان استفاده آنها مواقعی است که دو یا چند منبع تامین جریان برق در اختیار دارید، اما در هر زمان فقط مجاز به استفاده از یک منبع هستید یعنی استفاده از یک منبع مستلزم قطع دیگری است. در تابلوهای چنج آور باید حداقل از دو عدد کنتاکتور و یا کلید مجزا استفاده کرد.

  • تابلو کنترل پارالل و سنکرون

از این تابلوها برای همسو کردن و جمع کردن جریان خروجی دو یا چند منبع استفاده می کنند. این منابع می توانند دو یا چند دیزل ژنراتور به همراه برق شبکه باشند. به عبارت دیگر کاربری این تابلوها، یک روش منطقی برای جبران کمبود برق است به این مفهوم که چنانچه شما به مدار مصرف خود تجهیزات جدیدی اضافه کرده اید و منابع جریان قبلی شما پاسخگوی نیاز فعلی شما نیستند، به جای تعویض منبع جریان قدیمی با یک منبع بزرگتر جدید، شما می توانید یک منبع کوچکتر و به اندازه نیاز جدید به منبع قبل اضافه کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تابلو برق امرجنسی

تابلو امرجنسی نوعی تابلو فرمان است که به کمک آن شما میتوانید تمام اجزاء موتور برق و دیزل ژنراتور را بررسی کرده و از سلامت دستگاه آگاه شوید و سپس از دستگاه استفاده کنید. کاربردهای تابلو امرجنسی شامل روشن‌ کردن ژنراتور در زمان مورد نیاز و جایگزین‌ کردن جریان برق ژنراتور به‌جای برق شهری و برنامه‌ریزی کردن برای خاموش و روشن ‌کردن ژنراتور در آغاز و آخر هر هفته است. برای چنین اموری لازم است که روی تابلو امرجنسی، بردهای کنترل دیجیتالی نصب شود تا این تجهیزات در زمان طراحی مدار تابلو برق A.S.T استفاده شوند.

طراحی تابلو برق ژنراتور اضطراری

 

همانطور که بیان کردیم، تابلو کنترل ژنراتور وظیفه کنترل و هماهنگی بین یک یا چند دیزل ژنراتور با هم و یا برق شهر را در حالت‌های مختلف کارکردی برعهده دارد. حال برای طراحی و ساخت این تابلوها از تجهیزات الکتریکی زیر استفاده میشود.

  1. برد کنترل: که وظیفه مدیریت کامل پارامتر‌های موتوربرق یا دیزل ژنراتور از قبیل فشار آب، فشار روغن، مقدار ولتاز خروجی، کیفیت خروجی، فرکانس و ولتاژباطری، ساعت کارکرد و امکان ذخیره‌سازی اطلاعات را در بازه مشخص بر عهده دارد.
  2. کلید اتوماتیک (کلید اصلی): از آن برای حفاظت از ژنراتور در برابر خطای اضافه ولتاژ و جریان استفاده می‌کنند.
  3. کنتاکتور تابلو کنترل: حساس­ترین بخش تابلوهای اتوماتیک، کنتاکتورها هستند چون همیشه در حالت فعال و اکتیو به سرمیبرند. در تابلو اتوماتیک از دو کنتاکتور برای باز و بسته کردن تیغه‌ها استفاده می‌شود. یکی از کنتاکتور‌ها برای برق شهر و دیگری برای برق ژنراتور است.
  4. رله تابلو کنترل: از رله‌ها جهت فعال کردن استارت و روشن شدن دیزل ژنراتور و برای قطع و وصل کردن سوخت دیزل ژنراتور‌ها استفاده می‌کنند.
تابلو ats چیست؟

ATS مخفف Automatic Transfer Switch به معنی سوییچ انتقال دهنده اتوماتیک بار است. متشکل از بخش­هایی نظیر کلید کنتاکتور (کلید هوایی) و کلید اتوماتیک یا اصلی و رله و برد کنترل است. معمولا دارای 2 عدد کلید کنتاکتورهستند که با استفاده از آنها می­توان عملیات قطع و وصل نمودن جریان برق را انجام داد. بنابراین تابلو ATS نوعی پنل انتقال است که با یک دیزل ژنراتور استفاده می­شود تا در صورت قطع برق، به طور خودکار بین برق و ژنراتور جابجا شود. در واقع رسالت اصلی این تابلوها، کنترل انتقال برق مصرف کننده یا بار به برق شبکه یا ژنراتور است. همچنین در این تابلوها اولویت با برق شبکه شهری است. یعنی هنگامی که برق شهر موجود بود، بار مصرف کننده بر روی آن گذاشته میشود. در صورتی که برق شهر قطع شود، تابلو ats منتظر بالا آمدن برق ژنراتور میشود.

مشاهده محصولات دیگر
سایر
تابلو برق ها
در مورد ژنراتور بیشتر بدانید

 

وجود برق در زندگی های پرمشغله امروزی حیاتی است. چرا که نبود برق به معنی تعطیلی زندگی است!!! ولی خب، گران نباشد، زیرا بشر همیشه دنبال راه حلی برای مشکلاتش است، و اختراع کردن یکی از این راه حل هاست.

که برق اضطراری می تواند راه حل مشکل قطعی برق و نبودن آن باشد، اما برق اضطراری را از کجا تهیه کنیم؟ برق اضطراری؛ جایگزین برق شهری است که توسط یک مولد انرژی باید تولید و وارد مدار سیستم شود.

مولدها؛ تجهیزاتی هستند که وظیفه آنها استفاده از انرژی دیگری به عنوان منبع و تبدیل آن به انرژی الکتریکی است. و ژنراتور‎ها نوع مهم و کاربردی این مولد‎ها هستند که در این موارد از آنها استفاده میشود. کلمه ژنراتور از کلمه generate به معنای تولید کردن گرفته شده است. که این وسیله انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. وظیفه ی این دستگاه در نیروگاه ها، تامین برق کشور، شهر و روستاها است.

 

از انواع ژنراتور برق  میتوان موارد زیر را نام برد:

 

1- از نظر نوع مصرف، به مولد برق خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شود.

2- از نظر سوخت مصرفی، به مدل های گازی، بنزینی و گازوییلی تقسیم می شود. و از مدل های بدون سوخت میتوان به نوع آبی و بادی اشاره کرد.

3- بر اساس توان خروجی به دو مدل تک فاز و سه فاز تقسیم می شوند. که خروجی تک فاز بیشتر در مناطق مسکونی و روستایی کاربرد دارد و خروجی سه فاز برای تاسیسات برقی و استفاده ‎های تجاری.

4- از نظر توانی نیز بر حسب کیلو ولت آمپر KVA، کیلو وات KW و اسب بخار HP بیان می شود.

0/5 (0 نظر)