تابلو برق ریتال

فروشگاه ایران پارس الکتریک طراحی و تولید انواع تابلو برق طرح ریتال در ابعاد استاندارد که براساس استانداردهای بین المللی و تحت گواهینامه های معتبر داخلی طراحی و تولید می شوند، بهره‌گیری از نیروی متخصص و ماشین آلات پیشرفته ، امکان طراحی و تولید تابل برق طرح ریتال در ابعاد استاندارد متنوع و متناسب با نیاز مشتری در مجموعه ما فراهم می باشد.

ساخت تابلو برق طرح ریتال در ایران پارس الکتریک

قیمت تابلو برق طرح ریتال

همه ما میدانیم در برآورد هزینه‌ی خرید هر کالایی، فاکتورهای مختلفی تأثیرگذار هستند. برای خرید و قیمت تابلو برق طرح ریتال و تابلو برق موتورخانه نیز به همین صورت است که باید فاکتورهایی نظیر ابعاد نهایی تابلو برق، تجهیزات انتخابی براساس نیاز مصرف‌کننده، کیفیت و برند تجهیزات و قطعات مصرفی را در نظر گرفت.

دراین‌مورد مهم شما همراهان گرامی می‌توانید از متخصصین ما در شرکت ایران پارس الکتریک مشورت گرفته تا ضمن ارائه راهکارهای مؤثر و مقرون‌به‌صرفه، شما را برای گرفتن تصمیم درست نیز راهنمایی کنند.

تابلو طرح ریتال ایستادهعمق تابلوارتفاع تابلوعرض تابلوقیمت (تومان)
تابلو طرح ریتال ایستاده602106017/000/000
تابلو طرح ریتال ایستاده602108019/000/000
تابلو طرح ریتال ایستاده802106019/000/000
تابلو طرح ریتال ایستاده802108022/000/000
تولید تابلو برق طرح ریتال در ایران پارس الکتریک

دراین‌مورد مهم شما همراهان گرامی می‌توانید از متخصصین ما در شرکت ایران پارس الکتریک مشورت گرفته تا ضمن ارائه راهکارهای مؤثر و مقرون‌به‌صرفه، شما را برای گرفتن تصمیم درست نیز راهنمایی کنند، بهترین قیمت بازار لاله زار تهران برای انواع تابلو برق، برای اطلاع از قیمت انواع تابلو برق طرح ریتال و همینطور تابلو برق امرجنسی با ما تماس بگیرید.

قیمت سلول ریتال

فروش سلول طرح ریتال با ورق 2 میلیمتر و رنگ الکترو استاتیک با عرض و ارتفاع تعیین شده مشتری به همراه گارانتی 24 ماه فروشگاه ایران پارس الکتریک. امروزه تابلو طرح ریتال جزو ارکان­های اصلی سیستم­های الکتریکی به حساب می­آیند. نوع تابلوهای ایستاده را میتوان در سایزهای مختلف از لحاظ طول و عرض و ارتفاع در بازار پیدا کرد. رنگ این تابلوها نیز به صورت الکترواستاتیک و کوره­ای است.
 
قیمت ساخت سلول ریتال

قیمت سلول ریتال با توجه به نوسانات موجود در بازار ثابت نیست. ولی در شرکت ایران پارس الکتریک سلول طرح ریتال را میتوانید با ورق 2میلیمتر و رنگ الکترواستاتیک با عرض و ارتفاع تعیین شده آن هم به همراه گارانتی 24 ماهه سفارش و خریداری نمایید.

ساخت تابلو ریتال

همانطور که در بالا بیان کردیم، تابلوهای طرح ریتال دارای مونتاژ بسیار راحت­تری نسبت به تابلو سیواکن بوده و بسیار مناسب برای فضاهای محدود نیز هستند. در تابلوهای دیواری و تابلوهای ایستاده طرح ریتال امکان نصب روبند نیز برای حفاظت وجود دارد، همچنین امکان کابل کشی و شینه کشی آسان را به استفاده کننده خود می دهند. در حالت استاندارد از ورقی با ضخامت 1.5 میلیمتر برای بدنه تابلو طرح ریتال و ورقی با ضخامت 2 میلیمتر برای درب­های تابلو استفاده میشود.

 

تابلو برق ریتال همانند تابلو های دیگر می باشد که دارای کیفیت بالایی هستند و به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. تابلو ریتال دیواری
  2. تابلو ریتال ایستاده (سلول)
  3. تابلو ریتال مدل پیانویی
خرید تابلو برق سلول ریتال
foroshe-tablo-bargh-rital

 

تابلوهای طرح ریتال ایستاده 

 

تابلوهای طرح ریتال (Rital design board) ایستاده خود به دو دسته تابلو طرح ریتال ایستاده PS4000 و ES5000 تقسیم میشود. هر کدام کارایی مخصوص به خود دارند و با یکدیگر متفاوت نیز هستند.

 

در مدل PS4000 این امکان برای شما فراهم است تا چند سلول را به یکدیگر متصل کرده تا به ابعاد موردنیاز دست پیدا کنید. در این مدل دیواره‌های پهلویی و پشتی یکپارچه نبوده و به ‌وسیله‌ی پیچ به هم متصل می‌شوند، به ‌همین ‌دلیل، قابلیت گسترش ابعاد را نیز دارند. اما اگر شما تنها به یک سلول نیاز دارید، بهتر است به‌جای آن از مدل ES5000 استفاده کنید. چون ارزان­تر از مدل PS4000 است.

 

در مدل ES5000 تمامی دیواره‌های پهلویی و پشتی یکپارچه بوده و برخلاف مدل PS4000 این قابلیت که در آینده بتوانید آنها را گسترش بدهید، ندارید. اما مزیت بزرگ این مدل ارزان‌ بودن آن نسبت به مدل PS4000 است. همچنین چون یکپارچه است، بدنه‌ی این تابلو برق، از IP (درجه حفاظت) بالاتری برخوردارند.

(به درخواست کارفرما می‌توان قسمتی از درب جلویی را شیشه ای ساخت تا دید بهتری به اجزای داخل تابلو داشته باشیم.)

تابلو طرح ریتال
تولید تابلو طرح ریتال

تابلو ریتال 

با نوار فرم هایی که باعث آی پی دار شدن تابلو می شوند به صورت تزریقی بر روی تابلو نصب می شوند که کیفیت و عمر بسیار بالاتری نسبت به بقیه نوار های درزگیری دارند.

خرید تابلوهای طرح ریتال ایستاده در تهران

تابلو ریتال چیست؟

Rittal تابلو برق طرح ریتال، جزو تابلوهای پرکاربرد است که برای مکان­هایی مثل مراکز صنعتی، کارخانجات، کارگاه‌ها، ادارات، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، واحدهای مسکونی لوکس و… کارایی دارد. معمولا این نوع تابلو را برای مکان‌هایی که فضا و آمپر مصرفی کمی دارند مورد استفاده قرار میدهند. ازنظر کاربرد نیز مانند تابلوهای سیواکن هستند، فقط مونتاژ آنها راحتتر بوده و زمان کمتری نسبت به تابلوهای سیواکن می‌برند. دلیل آن نیز برمیگردد به اینکه این تابلوها باید از طریق سلول‌های جدا به یکدیگر کوپل مکانیکی شوند.

همچنین نسبت به تابلوهای طرح سیواکن زمان کمی برای مونتاژ لازم دارند و بسته به نیاز مشتری یا کارفرما میتوان درب­های خروجی را با شیشه­ای یا از طریق تلق شیشه­ای پوشش داد، تا کلیدهای خروجی قابل مشاهده باشند. این تابلوهااز نظر کاربرد و طراحی به سه دسته تابلو طرح ریتال دیواری، تابلو طرح ریتال ایستاده و تابلو طرح ریتال پیانویی یا اپراتوری تقسیم میشود.

انواع تیپ­های تابلوهای دیواری ریتال

تابلو طرح ریتال از نوع دیواری خود به دو مدل تابلو طرح ریتال دیواری AE و تابلو طرح ریتال دیواری CM تقسیم میشود. این دو مدل تابلو هردو دیواری هستند ولی ازنظر ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند. از این دو، مدل CM را می‌توان به ‌صورت دو در و در ابعاد بزرگ­تر تولید کرد.

ابعاد استاندارد تابلو برق ریتال

 

گاهاً ممکن است تابلو برقی که مد نظر ما است، خارج از سایز استاندارد باشد. البته جای نگرانی نیست، در چنین شرایطی می‌توانیم تابلو‌های سفارشی با ابعاد مورد نیاز را هم سفارش داده و تولیدکننده آن را بسازد. جدول زیر استاندارد تابلو‌های برق صنعتی برای دو دسته تابلو دیواری ریتال و تابلو ایستاده است:

ابعاد صفحه عمق مفیدابعاد صفحه عرضابعاد صفحه ارتفاعابعاد تابلو عمقابعاد تابلو عرضابعاد تابلو ارتفاع
تابلو دیواری 152537173040
تابلو دیواری 253537274040
تابلو دیواری 203547224050
تابلو دیواری 254547275050
تابلو دیواری 204057224560
تابلو دیواری 255557276060
تابلو دیواری 204567225070
تابلو دیواری 255577276080
تابلو دیواری 286785307090
تابلو دیواری 2565972770100
تابلو دیواری 31751173380120
مشاهده محصولات دیگر
سایر
تابلو برق ها
0/5 (0 نظر)