قیمت تابلو برق ایستاده

قیمت تابلو برق ایستاده

تابلو برق ایستاده

فروشگاه ایران پارس الکتریک طراحی و تولید انواع تابلو برق های ایستاده در مدل های مختلف ماننده تابلو برق ایستاده طرح ریتال ، تابلو برق ایستاده سیواکن ، تابلو برق ایستاده فشار قوی فشار ضعیف و فشار متوسط و دیگر مدل های تابلو های ایستاده می باشد.

ساخت تابلو برق ایستاده از لاله زار

قیمت تابلو برق ایستاده

 

قیمت تعویض و یا خرید تابلو برق همیشه به عواملی بستگی خواهد داشت. امروزه نیز با وجود نوسانات موجود در بازار، محاسیه قیمت تابلو به روز خواهد بود. بنابراین برای اطلاع از قیمت های به روز انواع تابلو میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ایران پارس الکتریک تماس حاصل نموده و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

خرید تابلو برق ایستاده

 

این را بدانید که زمان تعویض و خرید تابلو برق، تنها جعبه تابلو نیست که باید بخرید، قسمت های دیگری نیز وجود دارند که باید تعویض شوند و قیمت آن ها نیز متفاوت است. در هر حال فروشگاه ایران پارس الکتریک، آماده خدمات رسانی برای مشتریان گرامی بوده و کار طراحی و تولید انواع تابلو برق های ایستاده در مدل های مختلف ماننده تابلو برق ایستاده طرح ریتال، قیمت تابلو برق دیزل ژنراتور، تابلو برق ایستاده سیواکن، تابلو برق ایستاده فشار قوی، فشار ضعیف و فشار متوسط و دیگر مدل های تابلوهای ایستاده را انجام میدهد. برای اطلاع از قیمت ها می توایند تماس حاصل نمایید.

 

تولید تابلو برق ایستاده

 

همانطور که از نامش مشخص است حالتی ایستاده دارد که برای تکیه نیاز به چیزی ندارند. از این نوع تابلوها الب برای موتورخانه ها استفاده میشود. از نظر مدل به نوع تابلو برق ایستاده ثابت و یا چند منظوره تقسیم میشوند که تجهیزات کنترل، قدرت، پنوماتیکی، کلیدها، رله ها، ترمینال ها و… را میتوان نصب نمود. تابلوهای ایستاده (Standing electrical panel) چند منظوره را معمولاً در ارتفاع 2 متر که شامل اسکلت فلزی، درب و فوندانسیون است، میسازند. همچنین ممکن است در سقف آن ‌ها چندین قلاب حمل جهت جابه جا کردن تابلوها نیز نصب گردد.

 

تولید تابلو برق ایستاده در تهران

ویژگی تابلو برق ایستاده فشار ضعیف چند خانه

 

ساختار این گونه تابلوها به نوعی است که با اسکلت نگهدارنده از آهن به فرم نبشی، ناودانی و سپری ساخته شده و پوشش آنها از ورق های فلزی با ضخامت حداقل 2 میلیمتر یا بیشتر بوده و به وسیله پیچ و مهره به اسکلت نگهدارنده محکم شده اند. ساختمان آنها به گونه ایست که هر سلول قابل تفکیک به سه، چهار و یا شش خانه اصلی بوده و هر خانه اصلی نیز قابل تفکیک به اجزای کوچکتر دو، سه و یا چهار خانه فرعی است. همچنین تمامی این خانه ها زیر سازی و رنگ کاری میشوند تا از فساد تدریجی و زنگ زدگی احتمالی در امان باشند.

 

مهمترین مرحله یعنی شینه کشی در این تابلوها باید به گونه ای باشد که در صورت ضرورت، اضافه کردن کلید در هر قسمت از تابلو اصلی توزیع، یا تعویض آن و یا تبدیل یک قسمت به چند قسمت و برعکس، بدون تداخل در ادامه کار تابلو امکان‌پذیر باشد. پس بهتر است شینه ها را در صورت امکان به صورت مقطع گرد و با ایزولاسیون به کار برده شوند. معمولا ابعاد استاندارد تابلو برق فشار ضعیف نوع ایستاده چند خانه شامل ارتفاع 200 سانتی‌متر و عرض و عمق استاندارد 50 سانتی‌متر است.

خرید سلول ایستاده

شاید اسم تابلو برق به گوشتان خورده باشد و یا اینکه در مکان های صنعتی بزرگ و یا ساختمان ها و … آن را دیده باشید. محفظه ای بسته که تجهیزات الکتریکی را درون آن جا میدهند و در ابعاد و مدل های مختلفی طراحی و تولید میشوند که هر کدام از آنها مدل و قیمت خاص خود را دارند مانند تابلو سیواکن، قیمت تابلو برق دیزل ژنراتور،  یکی از این مدل ها نوع تابلو برق ایستاده است.برای اطلاع ازقیمت تابلو برق با مدل های مختلف با ما تماس بگیرید.

ساختار، ابعاد و جنس تابلو برق ایستاده

 

تابلو برق ایستاده یا سلولی؛ از حداکثر ارتفاع 210 سانتیمتر و عرض استاندارد 80 سانتیمتر برخوردارند و با توجه به طرح چینش تابلو میتوانند از 60 تا 110 سانتیمتر نیز متغیر باشند. ضخامت ورقه بدنه در اسکلت آنها حداقل 2 میلی‌متر است و اسکلت نگهدارنده آنها را معمولا از جنس پروفیل، فولاد یا نبشی آهنی و … میسازند. با توجه به اینکه این نوع تابلوها در طیف گسترده­ای موجودند، میتوان با لحاظ کردن فاکتورهایی نظیر اندازه، شکل ظاهری، پیکربندی و استانداردهای محافظتی مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

تابلو برق ایستاده فشار ضعیف

 

به طور کلی تابلوهای برق فشار ضعیف یا LV به تابلوهایی گفته میشود که سطح ولتاژ قابل تحمل آن ها، حداکثر 1000 ولت است. اجزای تشکیل دهنده آن شامل کنتاکتور، ترانس، بی متال تک فاز و سه فاز، انواع فیوزها، ریل، شینه یا باس بار، کلیدهای نشتی جریان، ترمینال و … است.

در دو نوع ایستاده ثابت و کشویی تقسیم بندی میشوند. اگرمحل نصب مورد نظر برای تابلو برق فضای کافی از طرفین وجود داشته باشد و نیاز به دسترسی به تجهیزات از پشت و جلو باشد، مدل ایستاده فشار ضعیف گزینه مناسبی است. معمولا ابعاد استاندارد تابلو برق فشار ضعیف نوع ایستاده شامل ارتفاع 200 سانتی‌متر و عرض و عمق استاندارد 50 سانتی‌متر است.

نوع دیگر تابلو برق ایستاده شامل مدل ایستاده آن در نوع تابلو فشار ضعیف بوده که در نوع ایستاده چند خانه و یا قابل دسترسی از جلو و پشت شناخته میشود.

 

انواع تابلو برق ایستاده

 

تابلو برق، محفظه ای است که تجهیزات الکتریکی را درون آن جا میدهند. تابلو برق ایستاده که خود یکی از انواع تابلو برق است، دارای انواع مختلفی بوده که عبارتند از:

  • تابلو برق ایستادۀ ثابت

در این تابلوها، باس بارها اغلب در قسمت فوقانی نصب شده و از طریق شینه ها و یا کابل به کلید و سایر تجهیزات الکتریکی مانند کنتاکتورها، رله ها و … ارتباط پیدا می کنند.

  • تابلو برق ایستاده قابل دسترسی از جلو

همانطور که از نامش پیداست، دسترسی در این نوع تابلوها جهت فرمان، تعویض فیوز و لوازم، همه اتصالات سرکابل و کابل های ورودی و خروجی و سیم و… تنها از قسمت جلوی آن امکان دارد و می تواند شامل یک یا چند سلول باشد.

  • تابلو برق ایستاده قابل دسترسی از پشت

دسترسی در این نوع تابلوها به منظور تعویض تجهیزات و اتصالات کابل و سیم و … از پشت تابلو صورت میگیرد، اما تجهیزات اندازه گیری و فرمان ها از سمت جلوی تابلو انجام می گیرد.

  • تابلو برق تمام بسته ایستاده چند خانه ای

در این نوع تابلو هر سلول، به منظور فرمان ماشین آلات، نصب کلیدهای متفاوت، فیوزها و لوازم اندازه گیری، شینه کشی عمودی و قابل خانه بندی متغیر دارد و هم چنین دارای شینه اصلی افقی جهت امکان توسعه به چند سلول، است.

  • تابلو برق تمام بسته ایستاده چند جعبه ای

در این نوع تابلوها، جعبه ها به یکدیگر متصل شده و از متصل شدن این جعبه ها به یکدیگر، تابلو ایستاده چند جعبه ای تشکیل میشود. اجزای این تابلوها نظیر شینه، فیوز، کلیدها و … هر کدام در قطعات مساوی با جعبه های چدنی یا فولادی ساخته شده اند.

0/5 (0 نظر)