قیمت تابلو سیواکن

فروشگاه ایران پارس الکتریک سازنده تابلو برق سیواکن (Sivacon) در ابعاد استاندارد است. این تابلوها در سه مدل سری S8 ،8PV و 8PT  طراحی می‌شوند. سلول سیواکن نیز با جنس ورق گالوانیزه، ضخامت ورق 2 میلیمتر و IP 55 تولید می‌گردد. برای خرید تابلو برق در انواع مختلف می‌توانید با فروشگاه ایران پارس الکتریک تماس حاصل فرمایید.

  • قیمت تابلو برق سیواکن ارتفاع 210 عرض 60 عمق 60  25/000/000 تومان
  • قیمت تابلو برق سیواکن ارتفاع 210 عرض 80 عمق 60  27/000/000 تومان
  • قیمت تابلو برق سیواکن ارتفاع 210 عرض 60 عمق 80  27/000/000 تومان
  • قیمت تابلو برق سیواکن ارتفاع 210 عرض 80 عمق 80  30/000/000 توما
تولید کننده تابلو برق سیواکن در ایران پارس الکتریک

تولید تابلو برق طرح سیواکن

با توجه به نوسانات ارزی در بازار و تاثیر آن بر کالاهای تولیدی از جمله: محصولات الکترونیکی مانند تابلوهای برق، بهتر است از طریق راه‌های ارتباطی با فروشگاه‌ ایران پارس الکتریک تماس حاصل نمایید؛ قیمت به روز محصول مورد نظر را جویا شوید و آن را سفارش دهید.

قیمت فروش تابلو برق طرح سیواکن

ویژگی‌های تابلو برق سیواکن

از پرکاربردترین نوع تابلو برق، تابلو برق سیواکن است که برای نصب به فضاهای بزرگ نیاز دارد. بدنه آن دارای جزئیات و پیچیدگی‌های خاصی بوده که بسیار انعطاف‌پذیرند و امکان کم یا زیاد کردن سلول‌ها نیز در طرح توسعه آن‌ها وجود دارد.

 این نوع تابلوها به‌صورت دیواری، ایستاده معمولی و کشویی ساخته می‌شوند؛ هر نوع آن پیچیدگی و ساختار مخصوص به خود را دارد. مهم این است که این سلول‌ها بسیار مستحکم، زیبا و انعطاف‌پذیرند.

جدول قیمت تابلو های ایستاده تیپ سیواکن

ضخامت ورق 2عمق تابلوارتفاع تابلوعرض تابلوقیمت (ریال)
تابلو سیواکن6021060250/000/000
تابلو سیواکن6021080270/000/000
تابلو سیواکن8021060270/000/000
تابلو سیواکن8021080290/000/000
قیمت تابلو برق سیواکن
کارگاه تولیدی تابلو برق سیواکن

نحوه‌ی تولید تابلوهای برق سیواکن  

ابتدا در بخش مکانیکی، ورق‌های فلزی مطابق نقشه‌های از پیش طراحی شده، توسط دستگاه‌های گیوتین برش می‌خورند. در مرحله بعد به وسیله دستگاه پانچ CNC ورق‌های برش خورده، پانچ کاری شده و به مرحله خم‌کاری وارد می‌شوند (با دقت بالا توسط دستگاه خم‌کن در محل‌های مشخص شده خم‌کاری می‌شوند.)

در مرحله نهایی مونتاژ سلول سیواکن است، یعنی توسط پیچ‌های مخصوص به چارچوب یا شاسی اصلی سلول سیواکن متصل می‌شوند.

مشاهده دیگر محصولات ایران پارس الکتریک 

تابلوهای SIVACON ترکیبی هوشمندانه از طراحی مقرون به‌صرفه و متغیر قیمت تابلو برق استیل است که نصب تجهیزات صنعتی برق را باکیفیت بالا در یک اتاقک امکان‌پذیر می‌کند.

یکی از مزایای تابلوی هوشمند SIVACON، منعطف بودن در برابر چالش‌های پیش روی طراحان است. کاربردهای معمول این نوع تابلو برق را می‌توان در صنایع شیمیایی، نفت و گاز، نیروگاهی، مراکز داده، امکانات زیر ساخت و همچنین کلیه صنایع فرآیندی مشاهده کرد.

قیمت تولید و پخش تابلو برق سیواکن در تابلو برق سازی

انواع تابلو برق سیواکن

به‌طور کلی تابلو برق سیواکن دارای 2 تیپ کلی: ثابت و کشویی است؛ که بیشترین کارایی در صنعت را، تیپ کشویی دارد. تابلوهای سیواکن برای فیدر‌های خروجی با تعداد بالا کاربرد دارند و اکثرا در کارخانه‌ها، مترو و مکان‌های صنعتی که به تعداد فیدرهای خروجی بیشتر و با آمپراژ بالا نیاز است، استفاده می‌شوند.

تیپ کشویی تابلو برق سیواکن

اصلی‌ترین دلیل استفاده از تیپ کشویی، خاموش نشدن کلی قسمت‌های تابلو در هنگام تعمیرات تابلو است. ساختار کشویی تابلو، این امکان را به وجود می‌آورد که هنگام خطا (fault) در هر یک از بخش‌های تابلو، تنها آن بخش را به‌صورت کشویی از مدار خارج کرده و سرویس مربوط انجام شود.

در این صورت، دیگر بخش‌های تابلو به فعالیت خود ادامه می‌دهند. این مزیت مهم تابلوهای کشویی باعث می‌شود از این تیپ تابلو در صنایع نفت و گاز، مترو، فرودگاه‌ها و هر صنعتی که نباید قطع کلی برق (خاموشی) داشته باشند، استفاده شود.

مشخصات تابلو برق ایستاده سیواکن

کلیه استرکچرها و اجزای تابلو برق سیواکن با ضخامت ۲٫۵ میلیمتر و با ورق گالوانیزه است؛ که با داشتن نوار آب‌بندی بروی قسمت داخلی درها، مانع از ورود غبار و رطوبت به داخل تابلوها می‌شود که این باعث افزایش درجه حفاظت IP تابلو می‌گردد.

رنگ این مدل تابلو از نوع استاتیک با کد RAAL 7035 است. تابلوهای سیواکن در سایزهای مختلف قابل سفارش هستند؛ ضمنا سایزهای موجود و قابل ارسال در کمترین زمان، در لیست زیر قابل مشاهده است.

مصارف تابلو برق ایستاده تیپ سیواکن

تابلو برق سیواکن بیشتر در مراکز بزرگ و پرمصرف از قبیل: نیروگاه‌ها، شرکت‌های نفت، پست‌های برق و کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تابلوها به‌صورت کشویی و فیکس قابل تولید هستند؛ و مونتاژ مکانیکی آن‌ها مهمترین بخش بوده که پیچیدگی خاصی دارد.

0/5 (0 نظر)